toutes mamans

Maison de la création:TOUTES MAMANS ?

( Afgelopen evenement)

van ZONDAG 6 tot VRIJDAG 11 MAART 2022

“De Week van de Rechten van de Vrouw is een gelegenheid om het zwijgen op te heffen dat sommige ervaringen van het moederschap omgeeft, zowel voor vrouwen als voor mannen in hun relaties met moeders. Het statuut van het moederschap is beladen met taboes en geboden die doorwerken in de verhalen, bepaalde aspecten idealiseren en andere onzichtbaar maken: de sociale, mentale en fysieke last die op moeders weegt; de keuzevrijheid van individuen, ongeacht hun geslacht; enz.

Het Maison de la création stelt 4 dagen activiteiten voor in gezelschap van kunstenaars, verenigingen en professionals uit Laken om, soms vrolijk en met muziek, soms door het delen van ervaringen, de vraag te stellen wat vandaag de dag de ervaring van het moederschap of niet-moederschap kenmerkt.”

Zondag 6 maart 14:00 > 19:00 – MC Gare
Maandag 7 maart 9:00 > 12:00 – MC Gare
Donderdag 10 maart 9:00 > 19:00 – MC Cité Modèle
Vrijdag 11 maart 9:30 > 15:30 – MC Cité Modèle