Atypical Gait @ Korean Cultural Center

22.08.2022

Atypical Gait – 9de Belgische Koreaanse striptentoonstelling

29.06.2022 – 18.09.2022

“Het Koreaans Cultureel Centrum organiseert een 9de editie van de Belgische Koreaanse striptentoonstelling. In deze tentoonstelling worden 5 stripboeken voorgesteld, waarvan 3 Koreaans en 2 Belgisch; “Vivre à FranDisco” door Thierry Van Hasselt & Marcel Schmitz, “Paysage après la bataille” door Eric Lambé & Philippe De Pierpont, “Homme transparant” door SHIM Daesup, “Things I want to draw” door Gaheezy, en “Jaein” door LEE Kyutae.

Deze tentoonstelling toont verschillende stripboeken van Belgische en Koreaanse kunstenaars. Deze artiesten werken constant aan het creëren van hun eigen unieke universums in stripboeken. Hun universums zullen op verschillende manieren worden tentoongesteld, afhankelijk van de stijl van de kunstenaar, bijvoorbeeld originele tekeningen, schaalmodellen, video’s en schetsen, enz.”

Gratis tentoonstelling