Vertal Ons Alles @ Museum van Elsene

21.10.2021

(Voltooid evenement )

Vertal Ons Alles @ Museum van Elsene

“Terwijl de renovatie en de uitbreidings-werkzaamheden volop aan de gang zijn wil het Museum van Elsene meer dan ooit de banden met zijn bezoekers aanhalen. Met het oog op de heropening die in 2024 wordt verwacht, laten we ons publiek een hoofdrol spelen.

….

Terwijl het team intern bezig is met de uitwerking van een strategische visie op het toekomstige museum, waarbij de deelname en inclusie van een zo divers mogelijk publiek wordt nagestreefd, leek het ons een logische etappe dat we het avontuur door middel van een diepgaande opiniepeiling zouden voorleggen aan onze bezoekers.

Het is hoog tijd dat zij alles kunnen zeggen over hun visie op het museum, hun verwachtingen als bezoekers en over een optimale band met het Museum van Elsene van morgen.”