Mode- en Kantmuseum X Open Museum : Masculinities

15.04.2021

Hoe zien we de waarden van mannelijkheid?  Zijn ze verschillend in mode, sport of cultuur?
Van de mannelijke codes van rugby tot de stereotypen in de culturele wereld,  James Brandon (Tate London) opent het debat op 22 april tijdens een gratis online event.

N°24: INCLUSIE IN MUSEA?

Donderdag 22 april 2021 om 19u30

Van de mannelijke codes van rugby tot de stereotypen in de culturele wereld,  James Brandon opent het debat. Voortbouwend op zijn ervaring in geestelijke gezondheid,  sport en musea stelt hij onze perceptie buiten onze gebruikelijke sectoren in vraag.

James Brandon is verantwoordelijk voor diversiteit en inclusie bij Tate, tussen 2017 en 2021. Verschillende van zijn projecten hebben prestigieuze prijzen gewonnen, waaronder de “”World Leisure International Innovation Award”en de “Scottish Physical Activity and Health Alliance Award”.